חלק בלתי נפרד מניהול עסק מצליח הוא החומר האנושי ממנו מורכב העסק.
לכל קליניקה ולכל עסק יש את הDNA שלו, את האופי וההתנהלות שלו.
והאנשים העובדים באותו ארגון צריכים להיות מותאמים ותואמים לאותם פרמטרים חשובים.
תהליך גיוס כוח אדם לתפקידים שונים, אם זה לתפקידי אדמיניסטרציה וניהול ואם למשרות של רופאים ומטפלים, לא מסתכם ברשימת מכולת או צ'ק ליסט יבש של ניסיון קודם או הכשרות מקצועיות.
יש חשיבות עליונה להתאמה של העובד ברמת האנרגיות, יחסי אנוש, אופי ואף ברמת הלוגיסטיקה – נסיעות, שעות עבודה ותנאי העסקה.
בקליניקות רבות וגדולות ככל שיהיו, ובוודא שבעסקי בוטיק בתחום, אין מחלקת HR פנימית.
מי שאמון על פרסום המשרה, זימון לראיונות, ביצוע הראיונות וסינון עד כדי גיוס העובד הוא מנהל הקליניקה או הבעלים.
שני הפונקציות הללו, מצד אחד עמוסות נורא ממילא ומצד שני אינן מנוסות או מוכשרות לגיוס עובדים.
לא מעט פעמים אותה מנהלת קליניקה או בעלת קליניקה תשקיע המון זמן ומאמץ בחיפושים אחר העובד הרלוונטי שבסופו של התהליך יתברר כלא מתאים ושוב צריך להתחיל את התהליך מההתחלה.
ולכן, כחלק מכך שאורשינא מהווה בית המלווה עסקים בתחום הקוסמטיקה והאסתטיקה
אנו מציעים גם שירותי גיוס והשמה לחברות, קליניקות ומרפאות בתחום הדנטלי, פלסטיקה, אסתטיקה, הקוסמטיקה והביוטי.
בין המשרות להן אנו מגייסים:
לחברות: סוכני שטח, מנהלי תחום, מדריכים קליניים, מנהלי תיקי לקוח, מנהלות משרד, מזכירות ועוד.
למרפאות / קליניקות: רופאים, אחיות, מטפלים, קוסמטיקאיות, מנהלות קליניקה, מנהלות קבלה, נציגי שירות ועוד
תהליך הגיוס הינו תהליך איכותי, ייחודי, מקצועי ומדויק, הלוקח בחשבון את כל הפרמטרים החשובים על מנת להתאים את העובד לעסק כמו כפפה ליד.
אורשינא היא הבית לו זקוק כל עסק בתחום היופי והאסתטיקה. מעטפת הליווי שלנו מתחילה עוד בשלב הרעיון וטרום ההקמה, עוברת דרך התנהלות העסק היומיומית על כל היבטיה, ומגיעה עד לתכנון ויישום פרויקטים ייחודיים ומיוחדים בכל היקף.
אורשינא היא הבית לו זקוק כל עסק בתחום היופי והאסתטיקה. מעטפת הליווי שלנו מתחילה עוד בשלב הרעיון וטרום ההקמה, עוברת דרך התנהלות העסק היומיומית על כל היבטיה, ומגיעה עד לתכנון ויישום פרויקטים ייחודיים ומיוחדים בכל היקף.