פרויקטים נבחרים

אמור אסתטיקה רפואית, מדיקל השרון כפר סבא

הקמת מרפאה

את אמור אסתטיקה רפואית הקמתי עבור שני אנשי עסקים שביקשו את עזרתי בהקמת המרפאה, החל מהשלב הראשוני ביותר, ועד להעמדת מרפאה מתפקדת ושוקקת לקוחות.

פרויקט ההקמה היה הן רוחבי והן אופקי וכלל:

  • גיבוש אסטרטגיה כללית למרפאה
  • כתיבת תוכנית עסקית מפורטת
  • בניית המרפאה ועיצובה הייחודי על-ידי מעצבת המרפאות של אורשינא
  • עיצוב תהליכי עבודה הנוגעים ללידים נכנסים ושירות לקוחות
  • הפקה וצילום של חומרים שיווקיים – תמונות וסרטוני תדמית
  • גיוס צוותים: רופאים, מטפלים, יועצות ואנשי מנהלה
  • גיבוש נהלי עבודה
  • רכש: מכשור וציוד היקפי למרפאה, פילרים וחומרים המיועדים לטיפולים
  • בחירת והתאמת תוכנת הניהול המדויקת לצורכי המרפאה, המשלבת מערכת crm
  • הדרכת צוות המרפאה והטמעת תהליכי עבודה וטיפולים
  • בניית תוכניות טיפוליות אינטגרטיביות השוזרות יחדיו טיפולים שונים מכל מחלקות המרפאה

הליווי הצמוד של אורשינא נמשך כשנה לאחר שהמרפאה כבר פעלה, עבדה וצברה קהל לקוחות גדול. כשהרגשתי שהפרויקט כבר עובד מעצמו ועוף החול שלי יכול לנסוק אל עבר הפרויקט הבא, נפרדתי לשלום מהצוות, ההנהלה והלקוחות.

ד"ר גלאובך אביטל, גינקולוגית, מומחית באסתטיקה רפואית וגינקולוגית

הקמת מרפאה

את ד"ר גלאובך ליוויתי במרפאתה במשך שנים ארוכות. עם הזמן, נולד הצורך בשינוי, ריענון והתחלה חדשה (מה יותר מתבקש מזה עבור רופאה גינקולוגית…).

וככה יצאנו לדרך המרגשת עם רכישת מרפאה חדשה באזור יפהפה בנתניה.

אספנו נתונים, בדקנו צרכים, שיפצנו ובנינו קליניקה חדשנית ויוקרתית, השקענו במכשור וציוד מהמתקדמים בתחום, ובאמצעות מגע הקסם של מעצבת המרפאות שלי, הפכנו את המקום לממלכה האסתטית של ד"ר גלאובך.

בשלב הבא גיבשנו מחירונים מותאמים לטובת שרשרת הטיפול כולה והסתייענו בחברה חיצונית שתיתן מענה ללידים נכנסים.

וככה נולד לו הבייבי החדש של ד"ר גלאובך. כיום מוצעים במרפאה מגוון טיפולים הנשענים על הידע ותחומי מומחיותה של בעלת המרפאה. 

בנוסף לשירותיה הרפואיים, ד"ר גלאובך עורכת במרפאה סדנאות והשתלמויות המיועדות לרופאים המעוניינים להעמיק את ידיעותיהם בתחומי עבודתה.

ד"ר גלאובך עדיין מסתייעת בליווי הצמוד של אורשינא.

מבחינתנו, כל יום מוליד אופקים חדשים אליהם ניתן לשאת את עינינו.

דרמה בלייד ישראל

הקמת מוצר משלב הרעיון ועד למוצר סופי

כל מוצר מצליח מתחיל ברעיון מעולה, אבל לא כל מי שהוגה רעיון מעולה יודע כיצד להפוך אותו למוצר מצליח.

רחלי בראל פנתה לאורשינא עם רעיון מעולה למוצר שהגתה. לא היה כל ספק כי מדובר בפיתוח עם פוטנציאל אדיר, אך רחלי הרגישה שחסרים לה ידע, כלים ומיומנויות, ובעצם – כל מה שהופך רעיון טוב למוצר נמכר.

נכנסנו לתמונה והתחלנו מהיסודות. למדנו את המוצר ובנינו תוכנית עבודה רוחבית הכוללת מיתוג, ייצור פרייבט לייבל ויבוא קו מוצרים בהזמנה בלעדית עבור המוצר הראשי. עיצבנו ערכת עבודה לצרכן הסופי.

בשלב השיווק כתבנו ספר הדרכה מקצועי, בנינו מצגות והפקנו צילומי וסרטוני תדמית.

ולבסוף, בנינו אתר והקמנו מערך שיווקי נרחב למוצר ולבית הספר של רחלי בראל.

ככה הופכים רעיון מעולה להצלחה מוכחת.

רויטל אלקסלסי

אבחון העסק

רויטל היא לקוחה ותיקה של אורשינא, בעלת מכון משגשג לטיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה רפואית. בקליניקה שלה העניקה ללקוחותיה טיפולי גוף, הסרת שיער, איפור קבוע וכן טיפולים במחלקת הפדיקור-מניקור הגדולה שבמקום.

במשך שנים ארוכות חלקה רויטל בקליניקה שלה חלל משותף עם מספרה מצליחה.

הקליניקה של רויטל עבדה יפה. לכל אורך שעות היום נשמעה במקום המולה שוקקת של תנועת לקוחות, כולל אלה של המספרה.

בשלב מסוים, רויטל הרגישה מוצפת ושחוקה ופנתה אליי בבקשת עזרה.

הבדיקה הכוללת של אורשינא העלתה שני ממצאים חשובים: טיפולי הפדיקור-מניקור אינם רווחיים והשותפות עם המספרה, לא רק שאינה תורמת, אלא אף פוגעת בקליניקה ומסיטה את המיקוד מהטיפולים האיכותיים שמציעה רויטל.

ממצאים אלה הביאו למספר מהלכים שהפכו את העבודה בקליניקה למהנה, נינוחה ופרודוקטיבית יותר:

  • הוקם קיר מפריד בין המספרה והקליניקה.
  • מחלקת הפדיקור- מניקור נסגרה.
  • הקליניקה שופצה כשהקו המנחה הוא יצירת חלל המשדר נינוחות ורוגע.
  • נבנתה תוכנית לחיזוק הפעילויות הרווחיות יותר ותפריט הטיפולים הועשר בטיפולים פסיביים ומניבים.

האווירה הנעימה בקליניקה המחודשת מיטיבה עם רויטל. הלחץ והמתח שאפיינו את עבודתה התפוגגו, והשינויים שנעשו מאפשרים לה להעניק ללקוחותיה את חוויית השירות בה היא דוגלת. רויטל מאמינה שטיפול אסתטי-קוסמטי טוב הוא רגע אינטימי בין המטפלת והמטופלת וככזה הוא כולל שיחה נינוחה וקשר אישי. אקלים שכזה מאפשר לחזק קשרים עם לקוחות וליצור מרחב מזמין, כמתבקש מקליניקה בתחום היופי.

רויטל מתמידה בדרך החדשה שיצרנו עבורה, תמיד עם הפנים ללקוחותיה.

והיא גם ממשיכה לדווח בשמחה על עלייה מתמדת ברווחיות…

מרפאת ויו קליניק בהרצליה

הקמת פרייבט לייבל

  • יצירת אינטגרציה בין הידע של מרפאות ויו, כמרכז מוביל בתחומו לאסתטיקה רפואית, ובין תוכנת בינה מלאכותית ופיתוחים טכנולוגים פורצי דרך.
  • הקמת פרייבט לייבל ייחודי לד"ר צחי וידר המגלם את שיא הקדמה במוצרי טיפוח לעור הפנים.

אורשינא היא הבית לו זקוק כל עסק בתחום היופי והאסתטיקה. מעטפת הליווי שלנו מתחילה עוד בשלב הרעיון וטרום ההקמה, עוברת דרך התנהלות העסק היומיומית על כל היבטיה, ומגיעה עד לתכנון ויישום פרויקטים ייחודיים ומיוחדים בכל היקף.

דילוג לתוכן