הקמת מרפאה או הקמת קליניקה בתחום הביוטי – השלב הראשון

מזל טוב , החלטת להקים מרפאה או קליניקה חדשה בתחום הביוטי / יופי / פלסטיקה / אסתטיקה.

אלו ההמלצות שלי לשלב הראשון:

לפני שסוגרים מקום לעסק והרבה לפני שמזמנים אדריכל לעיצוב ותכנון הקליניקה יש לעצור ולעבוד קודם כל על אבני הדרך הבסיסיים להקמת מרפאה או הקמת קליניקה לאסתטיקה / ביוטי / פלסטיקה

מהו הקונספט של המרפאה או הקליניקה בתחום הביוטי / יופי פלסטיקה ואסתטיקה

עצור! יש לחשוב היטב על הקונספט של המרפאה או הקליניקה בתחום הביוטי / יופי / פלסטיקה / אסתטיקה, הוא חייב להיות יצירתי, שונה, חדשני ובעיקר מסקרן.

AS SIMPLE AS IT SOUNDS

הקונספט חייב להיות פשוט וכן, לקוחות לא אוהבים שמסבכים אותם, הם מגיעים אליך עם בעיה – לך יש פתרון.
בינינו, זו המהות של כל עסק, לכן מומלץ לשבת ולחשוב טוב בשלב הראשון כי הוא קריטי להמשך בכל הפרמטרים – הוא קריטי במסר השיווקי שיעבור ללקוח בהמשך, הוא קריטי בבחירת השם למותג החדש שתיצור, הוא קריטי במיתוג שלך ובבידול העסק שלך מול המתחרים.

בעידן הנוכחי המסרים הפרסומיים שלקוח פוטנציאלי מקבל ביום הם מעל ל- 5000 פרסומות, בין אם במודע או בלא מודע. אתם חייבים לצאת מהקופסא ולהביא בשורה שתזיז את הלקוח מהכסא ותגרום לו לרצות לשמוע עליך יותר, הלקוח חייב להבין שיש פה משהו אחר, מרפאה או קליניקה בתחום הביוטי / יופי / פלסטיקה / אסתטיקה שעונה לצרכים שלו.

לא תמיד בעל העסק יודע מהו אותו X-פקטור של המרפאה או הקליניקה בתחום הביוטי / יופי / פלסטיקה / אסתטיקה ולכן חשוב להתייעץ עם גורם חיצוני שמומחה בפיצוח הX פקטור הייחודי שאיתו תרצה להוביל לקדמת הבמה.

לפתוח עוד מרפאה בלי לחדד את ה-X פקטור שלה ייצור אכזבות בהבאת לקוחות ראשונות למרפאה או הקליניקה בתחום הביוט / יופי / פלסטיקה / אסתטיקה, ולא רק אלא התהליכים הראשונים של ההשקה יהיו איטיים יותר וזה ייצור תסכול.

"ויקרא שמו בישראל "………

ברגע שיצרת קונספט ייחודי למרפאה נעבור לשלב המרגש והיצירתי של בחירת שם למרפאה / קליניקה בתחום הביוטי /יופי / אסתטיקה, או בעגה המקצועית – שיום / ניימינג.

 חשוב היטב על השם שלה, ומה מייצג השם של המרפאה או הקליניקה בתחום הביוטי /יופי ואסתטיקה.

 6 דגשים לבחירת שם הם :

  1. שם שאתם מחוברים אליו רגשית – זה חייב לבוא ממקום רגשי ואישי כך שהחיבור למותג בהמשך יהיה אמיתי ואותנטי, חשוב לציין כי זה יורגש לאורך כל הדרך במסע שהמותג שלך יעבור מרגע בחירת השם עד להיווצרות העסק כולו.
  2. שם קליט, קצר וקולע – חשבו על הלקוח, איך הוא יזכור אותך האם זה יקרה מday one?
  3. דמיינו את השם במענה הטלפוני
  4. חשבו על הלוגו שייצג את השם שבחרת – דמיינו אותו.
  5. השם צריך לשדר את תחום העיסוק שלך.
  6. חשבו על כל הנכסים הדיגיטליים שיהיו לך בעתיד, חשבו על המסמכים הרשמיים של העסק ואיך שם המותג שבחרת משתלב.
  7. ברמת התחושה האישית זה חייב להיות בול בפוני וסופר מרגש!
    בכל פעם שאתה אומר את השם הנבחר אתה חייב להתרגש.

לאחר בחירת השם נעבור ליצירה האומנותית – "באומנות כמו באומנות אין דבר כזה שאין דבר כזה "

הלוגו הוא הביטוי של הקול שלך לשם שבחרת – דורית זיידל אורשינא

לפני השלב הגרפי עליכם לחשוב מהי מטרת הלוגו ומהו מייצג עבור הלקוחות שלכם.

המטרה הראשונית היא לתפוס את תשומת לב הלקוח.
הלוגו הוא הבסיס למיתוג כל העסק, הבידול שלך והרושם הראשוני שהלקוח שלך מקבל על העסק.

וממש רגע לפני שאנו פונים למשרד עיצוב גרפי חשוב להתכונן, לבדוק סגנונות המדברים את שפתך.

הגדירו מה חשוב לכם מבחינת צבעים, דגשים, אולי אייקונים? האם תרצו לוגו קלאסי, יוקרתי, צבעוני, בעברית או לועזית?

חשבו מה יידבר את שפתכם ויותר חשוב מה הלקוח יבין מהלוגו שלכם.

לאחר שהלוגו נבחר אפשר להתחיל לתכנן את השלב השני להקמת מרפאה או הקמת קליניקה לתחום הביוטי / יופי /פלסטיקה / אסתטיקה.

אורשינא היא הבית לו זקוק כל עסק בתחום היופי והאסתטיקה. מעטפת הליווי שלנו מתחילה עוד בשלב הרעיון וטרום ההקמה, עוברת דרך התנהלות העסק היומיומית על כל היבטיה, ומגיעה עד לתכנון ויישום פרויקטים ייחודיים ומיוחדים בכל היקף.

דילוג לתוכן