הקמת מרפאה או הקמת קליניקה בתחום הביוטי – השלב השני

עברנו את השלב הראשוני בתהליך של הקמת מרפאה או הקמת קליניקה, מה השגנו?

☑️ יש לנו קונספט

☑️ יש לנו X פקטור

☑️ יש לנו שם

☑️ יש לנו לוגו

והנה מתחיל השלב השני בהקמת מרפאות או הקמת קליניקה לאסתטיקה / פלסטיקה

האם יש דרישה למוצר וכיצד נכון לשווקו?

בשלב הזה חשוב מאד לבצע מחקר , המחקר שאני מבצעת הוא בעזרת חברה ייעודית לתחום המחקר ומשלבת בין מתודולוגיה מדעית מוכחת, מודלים לחיזוי תוצאות עסקיות, טכנולוגיה מתקדמת וניסיון מעשי רב שנים בשטח.

ברגע שדאגנו לסמן את היעד אליו נרצה להגיע באמצעות חברת המחקר נאתר עבורכם את הדרך הנכונה, המהירה והיעילה ביותר להשיגו.

הדרך היא מדוייקת והמחקר ייתן מענה לכל השאלות בדרך להשגת התוצאות הרצויות שלך.

התשובות יכולות להיות מעולם השירות, מכירות, שיווק, דיגיטל, ניהול ושימור עובדים.

"השלם גדול מסך חלקיו"

לאחר שקיבלנו את תוצאות המחקר ואנו יודעים בדיוק ולאן דרכנו מובילות.

כיצד לבצע את ההליך המקצועי, נפנה לחלק של בחינת כח האדם אותו אנו נרצה לגייס לעסק ובו בעת אנו ממלאים את מצבת כח האדם אנו נדייק את המשרות עצמן.

קחו בחשבון כשאתם מקימים את מצבת כח האדם אתם חושבים בו בעת כמה מן העובדים יהיו שכירים , כמה יהיו עצמאיים , כמה מהם ישבו במשרד , מי הם יהיה במיקור חוץ , וכך נוכל כבר להתחיל לחשוב על המיקום לעסק ומה יהיה המענה הפיזי  לצרכי העסק , העובדים והלקוחות.

אז יש לנו מוצר ואנו יודעים כיצד לשווקו , ידוע לנו מהי מצבת כח האדם הנדרש לעסק , אנחנו יודעים פחות או יותר עם איזה מכשור טכנולוגי נרצה לעבוד וזה הזמן הנכון לבצע תכנית עסקית מפורטת , לאסוף את כל הנתונים ההכרחיים ליצירת

 תכנית עסקית לתווך הקצר והארוך.

הwaze של העסק שלך

התכנית העסקית היא למעשה מפת הדרכים של העסק למעשה היא מראה את הדרך הבטוחה להגיע מנקודת היציאה לנקודת ההגעה.

אין לפתוח עסק בתחום הביוטי / יופי / אסתטיקה / קוסמטיקה בלי תכנית עסקית מפורטת לתווך הקצר ולתווך הארוך.

בעבודה שלי אני עובדת עם רואה חשבון מוסמך, יחד אנו בונים בשבילכם תכנית המשלבת בין הידע המקצועי שלי בתחום הביוטי / יופי / אסתטיקה / פלסטיקה, ובין הידע הפיננסי שלו – זו הבטחה שמתקבלת תכנית עסקית מדוייקת לתחום.

יש להבין כי התכנית היא דינמית ומשתנה, חשוב מאד לעדכן אותה במהלך העבודה השוטפת, כשיש כניסה של מוצרים חדשים, אולי לאחר וויתור על מוצר ראשוני, ככל שהעסק מתקדם בהיווצרות שלו הוא משתנה, משתפר, צומח ולומד מה הם הצרכים של השוק וכך מתאים את עצמו פרקטית לשוק.

בשלב הזה של הקמת מרפאה או הקמת קליניקה לתחום הביוטי , יופי אסתטיקה ופלסטיקה נתחיל לגזור זמנים.

גזירת זמנים

מתי לחפש נכס?

מתי לשבת עם מעצב או אדריכל לתכנון הנכס?

מתי לגייס עובדים?

מתי לעשות חוזים עם עו"ד?

מתי לרכוש ציוד?

מתי לרכוש תוכנות ניהול?

מתי לפנות למדיה?

מתי לפנות ליח"צ?

מתי לבנות תוכניות טיפוליות?

מתי לכתוב נהלי עבודה?

מתי להכניס אוטומציות ואילו אוטומציות מתאימות לעסק שלי?

שאלות של זמנים יש למכביר, כעת יש לשבת ולהתחיל לתכנן את כל השלבים באופן כזה ששלב אחד מפרה את משנהו ולא מעכב או חלילה סותר.

אורשינא היא הבית לו זקוק כל עסק בתחום היופי והאסתטיקה. מעטפת הליווי שלנו מתחילה עוד בשלב הרעיון וטרום ההקמה, עוברת דרך התנהלות העסק היומיומית על כל היבטיה, ומגיעה עד לתכנון ויישום פרויקטים ייחודיים ומיוחדים בכל היקף.

דילוג לתוכן